مسئولان تویوتا میگویند که مینی ون سیه نا تو ایالات متحده مدل سازی و مهندسی شده و برای راسته آمریکای شمالی عرضه میشود و تولید آن تو کارخانه ایندیانا ارتکاب خواهد شد. از جمله تیپ های مختلف این خودروی هیبریدی میاستعداد به آپشن جدید پلاتینیوم اشاره کرد که با نبوغهایی از جمله درهای کناری کشویی و داخل عقب، صندلیهای راحتی (کاپیتانی) گرم شونده در صف دوم با ریل کشویی طولانی تر، یخچال و جاروبرقی داخلی، فرمان تلسکوپی شایان تنظیم برقی، آینه قفا دیجیتال و نمایشگر رنگی ۱۰ اینچی هدآپ عرضه میشود. کامل نسخههای تویوتا سیه نا ۲۰۲۱ قادر خواهند حیات وزنی حدود ۱،۵۸۸ کیلوگرم را یدک بکشند.
مینی ون سیه نا با استفاده از پلتفرم خاندان متاخر A-A K (تویوتا-TNGA) K بازطراحی شده. است ظاهر این مینی ون هیبریدیشباهت زیادی به فدایی استانداردهای شاسی - اهتزاز کراس اور خودروساز ژاپنی مانند تویوتا راو۴ و هدلاینر دارد و از آنها قرض خمود می. شود از جمله این ویژگیهای بصری میاستعداد به جلوپنجره تهاجمیو خطوط روی گلگیر اشاره.
کرد مونته کاهر، مهندس مبصر تویوتا در این زمینه:گفت سیه نا در بی مو خودروی کاملا جدیدی است که شامل پلتفرم شاسی و سیستم محرکه برقی جدید می.
شود شانههای ایجادشده توسط گلگیرهای جلو، تو دنباله خطوط و برجستگیهای بدنه به سمت گلگیرهای متعاقب امتداد می. یابند جلوپنجره کوچک شده است، بنابراین ورودی جلو میتواند بزرگ تر شود تا ظاهری متشابه تویوتا RAV4 یا آوالون داشته. باشد سقف خودرو با سراشیب بخشی به سمت ظهر تمایل دارد و در ترکیب با پنجره (پشت)greenhouse ، نمای اسپرتی به سیه نا می.
دهد فضای داخل کابین مدل ۲۰۲۱ تویوتا سیه نا دگرگونی یافته تا راننده احساس نکند که متعاقب کار اتوبوس نشسته. است به جای باز نگه داشتن فضای بین شوفر و سرنشین جلو بخاطر نگه داری وسایل (بزرگ شبیه سایر مینی ونا و مقیاسهای)گذشته ، سیه نا جدید از کنسول پل مانندی بهره میبرد که جزء مرکزی داشبورد را به قسمت قسمت کردن صندلی وسط و سطل نگه داری وسایل همواره می. کند طراحی جدید کنسول به یاور تعویض کنگره و سایر افزار کوچک امکان میدهد که در بالای فضای خالی زیر آن پل راحتی.
بگیرند در عقب، صندلیهای کاپیتانی صف دوم میتواند با آپشن Super Long Slide بوسیله روزرسانی شود که امکان لول کشویی/۶۳ ۵ سانتی متری صندلی را به جلو و ظهر فراهم می. درنگ «توان» ottoman همچنین تو این صندلیهای صبر وجود دارد که باعث میشود تا سرنشینان بتوانند پاهای خود را بکشند و استراحت. کنند پیکربندی هشت صندلی با صف دوم نیمکتی نیز موجود.
است مجموعه سیستمهای ایمنی فعال و غیرفعال اکنون محتوی سیستم نظارت بر خال کور دیدن راننده به عنوان گزینهی نمونه میشود که به سیستم اخطار برخورد و حادثه و ترمز اضطراری می. پیوندد همچنین آپشنهای پیشرفتهای مانند دوربین دید عقب با زاویه دیدن عریض، جهیز دوربین دید ۳۶۰ درجهای و آینه عقب دیجیتالی جدیدی وجود دارد که راننده میتواند فضای داخل ون را ازطریق دوربین انتصاب شده درون دنبال خودرو مشاهده. کند ورقه نمایش رنگی ۱۰ اینچی هدآپ در بیشتر تیپها بوسیله عنوان آپشن عرضه میشود اما در پلاتینیوم بوسیله نشانی گزینهی نمونه موجود. است سیستم سرگرمیصندلی عقب را میقابلیت به امکانات این ون هیبریدیافزودن کرد و محتوی ورق نمایش/۱۱ ۶ اینچی با ورودی HDMI و کنترل از راه دور می.
شود امکانات سرگرمیتویوتا سیه نا ۲۰۲۱ شامل رابط ۹ اینچی لمسی روی ورقه نمایش لمسی، اندروید اتو و اپل کارپلی و هفت درگاه USB به همراه قابلیت سازگاری آمازون الکسا می. شود یگانگی-Wi Fi یک ساله ازطریق سرویسهای متصل (تویوتا Toyota Connected) Services نیز در مینی ون سیه نا ۲۰۲۱ بوسیله عنوان گزینهی مقیاس موجود. است سایر به روزرسانیها شامل صدای استریوی بهبودیافته، از جمله آپشن JBL Premium Audio و ناوبری (پویا Dynamic) Navigation می.
شود تویوتا سیه نا به نشانی یک خودروی هیبریدی نمونه به بازار عرضه خواهد شد و از سیستم جدید هیبریدی تویوتا II با ۲۴۳ اسب تبخیر قدرت ترکیبی سیستم بهره می. برد سیستم هیبریدی تویوتا امکان دستیابی بوسیله استفاده سوخت/۷ ۱ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر را برای ون سیه نا مهیا می.
بطی ء مقالههای:مرتبط ناکامیون تویوتا در مقایسه امن با کرایسلر و هونداشاسی بلند یا مینی ون؛ کدام بهتر
است؟ سیستم محرکه هیبریدی جدید، ترکیبی از پیشرانه چهار سیلندر/۲ ۵ لیتری با دو اتومبیل الکتریکی است که نیروی خویشتن را به قوطی کنگره خودکار منتقل می. یواش مسئولان تویوتا میگویند که سیستم محرکه هیبریدی معمولی استفاده شده در سیه نا، بیش میسر زیرفون و راحت برنده از آپشن پلاگین هیبریدی. است این موضوع، تفوق تویوتا را پیاده شدن کرایسلر نشان میدهد که ون پاسیفیکا، پرفروش ترین محصول آن یک خودروی پلاگین هیبریدی. است سیه نا دارای حالتهای رانندگی مختلفی خواهد بود و حالت رانندگی تمام برقی بخاطر سرعتهای کم و مسافتهای کوتاه دردسترس فراغت می. گیرد تویوتا هنوز محسوس نکرده است که حجم پیمایش سیه نا تو حالت تمام برقی چقدر خواهد.
بود از سال جاری، سیه نا دیگر عزب مینی ون تو میدان نخواهد حیات که با سیستم تمام چرخ (محرک) AWD ارائه میشود؛ بلکه تنها استاندارد-هیبریدی برقی خواهد بود که از سیستم تمام چرخ محرک بهره می. برد قابلیت تمام چرخ محرک داخل تمام تیپهای تویوتا سیه نا دردسترس قرار می. گیرد جهیز محرکه هیبریدی جدید تویوتا از دیفرانسیل و میل گاردان برای احاله غلبه بوسیله چرخهای عقب استفاده نمیکند و بوسیله جای آن، یک اتومبیل الکتریکی در عقب برای انتقال غلبه بوسیله محور دنبال صبر می. دهد این سیستم چند سال برای اولین وعده تو تویوتا RAV4 هیبریدی مورد استفاده قرار گرفت و به عطا عملکرد خویشتن را علامت.
قسط مدل متاخر تویوتا سیه نا ۲۰۲۱ طی سه ماهه ثالث سال ۲۰۲۰ هوشیار بازارهای آمریکای شمالی خواهد. شد قیمت و جزئیات بیشتر تو زمانهای نزدیک بوسیله عرضهی این محصول منتشر می.
شود مشخصات فنی دقیق انواع خودرو تویوتا، مقایسهی آنها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پرگیر آنها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به همراه گالری تصاویر اتومبیلهای این خودروساز ژاپنی را در بخش محصولات زومیت.ببنید مشاهده لیست خودروهای تویوتابیشتر:بخوانید تویوتا ونزا 2021 رونمایی شدهمکاری لامبورگینی و دانشگاه MIT در توسعه ابرخازن بخاطر جایگزینی باتری خودروهای الکتریکیفناوری هیبریدی بی ام و چگونه است؟تویوتا به دنبال توسعه تحقیقات درزمینه فناوری بلاک گره درون صنعت خودروسازیچرا خودروهای متاخر زاپاس